Mana kAmu?

1:23 AM

Salam Ukhuwah..

terasa nak menaip plak sebelum 'mati' jap lagi..
tO kawan2 diluAr sana.. sejUta kemaAfan atas kehilangan dirikU.. aku sentisa mendoakan selamat berjuang buat semua..

kpD mU, deathkinxx, perjalanAN masih jauh.. teruskanlah walau sepahit mana pun kerana ubat itu sememangnya pahIt tetapi ia membawa kemanisan setelah kepahitan hilang.. kuatkan iman, teguhkan haTI, CaRi semangAt mu ..

" Izinkan ku bersEndiri,
Menyingkap dirI dAlam sepI..
sejAuh maNa harUs ku selAmi,
BisakAh aku mengerti...?

hAi sanG diri,
di mAna kAmu bersembunyI?
sudAh lAma akU mencari,
belUm puAs aku jelajahi dIri,
nAmun, mUncullah, wahAi sAng diri...

Aku perlU mengErti,
demI duniA yang aku sedaNg kutempUhi,
demI akhIrat yang menanti..
mUncullAh..

Ya Allah, apAkah ini ujIAN untuk hAmbaMu?
tetApkanlah hAti ni...
Izinkan Aku mEngerti alAm fana ini... "

mAaf kerana tidak menjAdi yang terbAik..
berjuanglah, sahabat...

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook