biarkan..

12:20 PM

biarkan aku menyendiri..

melawan, menangkis rasa itu..

mungkin tatkala diriku terleka,

lena dihanyut arus selesa dunia,

aku terlupa bahawa berdirinya aku sbg seorang manusia biasa,

ada lagi yang jauhhhh lebih baik dariku, namun ada juga yang mempunyai kekurangan daripada diriku..

tp biarlah.. biarkan mereka dengan cara mereka, aku tetap menjadi diri sndiri.

bersabarlah, andai mereka benar2 menerima ku, aku syukur yaAllah.. namun jika tidak, aku tetap bersyukur kerana masih ada Engkau Ya Allah..

34061612636691l

cukuplah wahai sang hati..

biarkan rasa itu berlalu.

Ukirlah ia di pasir pantai,

biarkan ia hilang ditiup sang Angin..

semoga titik hitam itu tidak akan pernah berpeluang menjajahmu..

Layarilah bahtera keinsafan..

sucikanlah hatimu,

semoga hatimu kembali disinari cahaya ketenangan,

justeru akan terukir kembali senyuman dibibirmu..

lepaskan ia pergi, wahai sang hati~

teruSkan perjuangan^_^..

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook